Gadżety reklamowe jako gratisy

Gadżety reklamoweKto nie kocha gratisów?

Prawdopodobnie każdy z nas działając pod wpływem czysto ludzkich (a więc naturalnych) impulsów decydował się nieraz na zakup dóbr materialnych bądź usług, do których dołączane były bezpłatne dodatki.

Z tego też względu gratisy (w tym gratisowe gadżety reklamowe) są jedną z najczęściej wykorzystywanych form promocji. Promocję tę można przystosować do specyfiki dosłownie każdej branży, począwszy od przemysłu odzieżowego, przez spożywczy, czy przemysł ciężki kończąc. Możliwość otrzymania czegoś za darmo przyciąga nie tylko obecnych, ale i nowych klientów. Takie zakupy wydają się bardziej kuszące i bardziej opłacalne, a więc uzasadnione również ze względów ekonomicznych.

Dziś rynek gadżetów reklamowych jest tak wyspecjalizowany, że dołączenie do oferowanego produktu jakiegokolwiek gadżetu mija się z celem. Wybór należy poprzedzić analizą, a najlepiej skorzystać z pomocy fachowców, a przynajmniej zlecić zadanie działowi marketingu, bo nieprzemyślane akcje promocyjne mogą skończyć się fiaskiem, a to z kolei oznacza ryzyko poniesienia dość poważnych strat finansowych.

Jakie gadżety firmowe - gratisy spotykamy najczęściej?

Gadżety dobrze dopasowane do produktu

Typ gratisowego gadżetu reklamowego należy bardzo dobrze dopasować do produktu, ale i do potencjalnego odbiorcy. Należy więc przynajmniej w pewnym stopniu poznać jego oczekiwania i starać się te oczekiwania spełnić. Jeśli chodzi o "dobory" produktowe sprawa jest teoretycznie dość prosta, bo co jeśli nie kubek dołączyć do promowanej w ten sposób kawy?

Kubki reklamowe

Są uniwersalne i bardzo powszechnie wykorzystywane, nie tylko zresztą kubki. Do napojów alkoholowych dołączane są szklane naczynia do picia piwa czy wina, do herbat specjalne kubki z zaparzaczami. Dość często zamiast kubków spotkamy się też z różnego rodzaju puszkami i pojemnikami do przechowywania żywności - możliwości kreowania gadżetów są w tym przypadku naprawdę ogromne.

Maskotki

Czym jeśli nie maskotką skusić młodego odbiorcę bądź rodzica kupującego jakieś produkty spożywcze (bądź inne) przeznaczone dla dzieci? Niejednokrotnie nawet dorośli chętnie łakomią się na takie maskotkowe gratisy, gromadząc kolekcje maskotek, o ile takie są dostępne. Maskotki dołącza się do wszystkiego - spotkamy się z nimi zarówno przy akcjach promocyjnych herbat, innych produktów spożywczych, jak i dóbr trwalszych, w tym również odzieży. Na obdarowywanie klientów maskotkami decyduje się bardzo wielu producentów, a niejednokrotnie tę formę promocji stosują też handlowcy (sklepy i sieci sklepów).

Inne gratisy

Zasada jest prosta - im droższy produkt promujemy w ten sposób tym droższy (lepszy, bardziej unikalny, oryginalny i wyjątkowy) gratis powinien mu towarzyszyć. Nierzadko rolę gadżetów reklamowych - gratisów - spełniają też inne produkty z oferty producenta. Jest to o tyle uzasadnione, że dzięki takiemu działaniu klienci mogą przekonać się do innych produktów, takich, których jeszcze nie kupowali - w ten sposób rośnie potencjał sprzedaży. Oczywiście pod warunkiem, że gratis spełnia konsumenckie oczekiwania.

 
Etykiety na nalewki
Etykiety na nalewkiLudzie lubią spożywać alkohol w uroczystych i świątecznych momentach. Są alkohole, które mają większe wzięcie, inne mają trochę
Nietypowe sesje ślubne
Sesja ślubnaWykonywanie zdjęć na ślubie nadal jest popularne i bardzo modne. Młodzi nie ograniczają się tylko do zlecenia zdjęć na uroczystości czy w trakcie

Info

Tab1

Reklama i Grafika BLUEART

Etykiety na przyprawy

W kuchni używa się przeróżnych produktów spożywczych. To ważne by podczas gotowania, mieć wszystkie...

Laser czy atrament?

Jeszcze kilka lat temu podczas zakupu drukarki nie było zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o technikę ...

Etykiety na miód

Każdy producent miodu, musi się postarać o dostarczenie swoim klientom, towaru najwyższej jakości i...

Gadżety reklamowe jako gratisy

Kto nie kocha gratisów? Prawdopodobnie każdy z nas działając pod wpływem czysto ludzkich (a więc n...

Internetowy katalog stron firmowych

Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie przeszukują sieć w celu kupienia czegoś lub zamówienia...

 TOP ↑   Copyright © 2011-2016 BLUE ART