Reklama prasowa

Reklamy prasoweMimo rozwoju Internetu i telewizji reklama prasowa wciąż jest popularnym źródłem informacji zwłaszcza wśród osób starszych, które są nieco "z tyłu" jeśli chodzi o współczesną technologię.

Warto również odnotować, że obok plakatu jest to najstarszy rodzaj reklamy. Do środków przekazu reklamy prasowej zalicza się prasę - czyli treści pisane i publikowane na papierze, a także nieco nowocześniejsze e-gazety i e-wydania.

Omawiany rodzaj reklamy można podzielić na prasę codzienną - gazety, dzienniki oraz czasopisma i magazyny. Z pewnością zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że trafia w większości do osób zainteresowanych czy z przedsiębiorczego punktu widzenia do klientów, którzy są zainteresowani reklamą (świadomy klient). W przeciwieństwie do reklamy telewizyjnej czy internetowej, gdzie grono osób trafia na reklamę przez zwykły przypadek. Oczywiście reklama prasowa ma znacznie mniej odbiorców niż telewizyjna czy internetowa.

Kolejną zaletą jest cena z pewnością dopiero wchodzący na rynek przedsiębiorcy często kierują się tym czynnikiem przy doborze reklamy. Jest także mniej "ulotna" niż spoty reklamowe w radiu i telewizji. Dodatkowo producenci np. perfum mogą dołączyć do swojej papierowej reklamy kilka próbek perfum czy kremów, dzięki czemu potencjalny klient osobiście przekona się czy dany produkt mu odpowiada, takie działania w innej formie reklamy nie są możliwe. Zaletą reklamy prasowej jest przede wszystkim duża częstotliwość informacji oraz możliwość przekazu precyzyjnej i szerokiej informacji reklamowej.

Samą prasę można podzielić na prasę o zasięgu regionalnym czyli ma określone grono czytelników i reklamy w niej zamieszczone powinny być skierowane do tego konkretnego segmentu oraz prasę o zasięgu ogólnym czyli kierowaną do wszystkich. Skuteczność reklamy zależy przede wszystkim od jej treści oraz popularności gazety/czasopisma. Reklama prasowa mimo upływu wielu lat i rozwoju technologii wciąż dzielnie broni się przed odstawieniem na bok. Z pewnością przez rozwój technologii straciła część swoich odbiorców, ale mimo wszystko wciąż są producenci oraz odbiorcy, którzy chętnie po prasę sięgają.

 
Etykiety na nalewki
Etykiety na nalewkiLudzie lubią spożywać alkohol w uroczystych i świątecznych momentach. Są alkohole, które mają większe wzięcie, inne mają trochę
Nietypowe sesje ślubne
Sesja ślubnaWykonywanie zdjęć na ślubie nadal jest popularne i bardzo modne. Młodzi nie ograniczają się tylko do zlecenia zdjęć na uroczystości czy w trakcie

Info

Tab1

Reklama i Grafika BLUEART

Etykiety na przyprawy

W kuchni używa się przeróżnych produktów spożywczych. To ważne by podczas gotowania, mieć wszystkie...

Laser czy atrament?

Jeszcze kilka lat temu podczas zakupu drukarki nie było zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o technikę ...

Etykiety na miód

Każdy producent miodu, musi się postarać o dostarczenie swoim klientom, towaru najwyższej jakości i...

Gadżety reklamowe jako gratisy

Kto nie kocha gratisów? Prawdopodobnie każdy z nas działając pod wpływem czysto ludzkich (a więc n...

Internetowy katalog stron firmowych

Każdego dnia miliony ludzi na całym świecie przeszukują sieć w celu kupienia czegoś lub zamówienia...

 TOP ↑   Copyright © 2011-2016 BLUE ART